Rekrutacja
Stypendium
Wirtualny spacer
Kontakt
Strefa rodzica
MyOpenFuture
Strefa pracownika
Aktualności
Blog Przedszkola
Blog Szkoły Podstawowej
Blog Liceum
Ciekawostki
O nas
Słowo od właścicieli
Misja
Administracja
Kadra pedagogiczna
Stażyści i wolontariusze
Lokalizacja – dojazd
FAQ oraz odpowiedzi
Kariera
Kontakt
Organ prowadzący
Przedszkole
O przedszkolu
Budynek przedszkolny
Kwestie organizacyjne
Rekrutacja
Opłaty
Dokumenty
Kadra pedagogiczna
Oferta i program
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe wyżywienie
Plan dnia przedszkola
Opieka logopedyczna
Oczyszczacze powietrza
Szkoła podstawowa
Centralna Komisja Egzaminacyjna
O szkole podstawowej
Szkoła autoryzowana dla programu MYP
Szkoła bez dzwonków
Rekrutacja
Opłaty
Program stypendialny
Kadra pedagogiczna
Budynek szkolny, klasy 1-5
Budynek szkolny – klasy 6-8
Opieka logopedyczna
Podstawa programowa MEN
Dokumenty
Świetlica szkolna
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe żywienie
Plan dnia
Liceum
Witamy w Liceum Open Future!
Wyjątkowe Liceum
Matura Międzynarodowa IB
Dwujęzyczność PL+EN
Budynek Liceum
Kadra liceum
Program nauczania
Biblioteka
Język hiszpański
Wyżywienie
Rekrutacja
Dokumenty
Opłaty
Rekrutacja
Stypendium
Wirtualny spacer
Kontakt
Strefa rodzica
MyOpenFuture
Strefa pracownika
Aktualności
Blog Przedszkola
Blog Szkoły Podstawowej
Blog Liceum
Ciekawostki
O nas
Słowo od właścicieli
Misja
Administracja
Kadra pedagogiczna
Stażyści i wolontariusze
Lokalizacja – dojazd
FAQ oraz odpowiedzi
Kariera
Kontakt
Organ prowadzący
Przedszkole
O przedszkolu
Budynek przedszkolny
Kwestie organizacyjne
Rekrutacja
Opłaty
Dokumenty
Kadra pedagogiczna
Oferta i program
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe wyżywienie
Plan dnia przedszkola
Opieka logopedyczna
Oczyszczacze powietrza
Szkoła podstawowa
Centralna Komisja Egzaminacyjna
O szkole podstawowej
Szkoła autoryzowana dla programu MYP
Szkoła bez dzwonków
Rekrutacja
Opłaty
Program stypendialny
Kadra pedagogiczna
Budynek szkolny, klasy 1-5
Budynek szkolny – klasy 6-8
Opieka logopedyczna
Podstawa programowa MEN
Dokumenty
Świetlica szkolna
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe żywienie
Plan dnia
Liceum
Witamy w Liceum Open Future!
Wyjątkowe Liceum
Matura Międzynarodowa IB
Dwujęzyczność PL+EN
Budynek Liceum
Kadra liceum
Program nauczania
Biblioteka
Język hiszpański
Wyżywienie
Rekrutacja
Dokumenty
Opłaty
MENU
Rekrutacja
Stypendium
Wirtualny spacer
Kontakt
Strefa rodzica
MyOpenFuture
Strefa pracownika
Aktualności
Blog Przedszkola
Blog Szkoły Podstawowej
Blog Liceum
Ciekawostki
O nas
Słowo od właścicieli
Misja
Administracja
Kadra pedagogiczna
Stażyści i wolontariusze
Lokalizacja – dojazd
FAQ oraz odpowiedzi
Kariera
Kontakt
Organ prowadzący
Przedszkole
O przedszkolu
Budynek przedszkolny
Kwestie organizacyjne
Rekrutacja
Opłaty
Dokumenty
Kadra pedagogiczna
Oferta i program
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe wyżywienie
Plan dnia przedszkola
Opieka logopedyczna
Oczyszczacze powietrza
Szkoła podstawowa
Centralna Komisja Egzaminacyjna
O szkole podstawowej
Szkoła autoryzowana dla programu MYP
Szkoła bez dzwonków
Rekrutacja
Opłaty
Program stypendialny
Kadra pedagogiczna
Budynek szkolny, klasy 1-5
Budynek szkolny – klasy 6-8
Opieka logopedyczna
Podstawa programowa MEN
Dokumenty
Świetlica szkolna
Zajęcia dodatkowe
Zdrowe żywienie
Plan dnia
Liceum
Witamy w Liceum Open Future!
Wyjątkowe Liceum
Matura Międzynarodowa IB
Dwujęzyczność PL+EN
Budynek Liceum
Kadra liceum
Program nauczania
Biblioteka
Język hiszpański
Wyżywienie
Rekrutacja
Dokumenty
Opłaty
MENU
W lutym w naszej szkole odbył się szkolny konkurs ortograficzny „Mistrz ortografii”. 🖋️
11 mar 2024
Prawie 40 uczniów klas 3-5 rywalizowało w dwóch etapach.
W pierwszym etapie dzieci pisały dyktando, po którym została wyłoniona najlepsza dwunastka, która z kolei wzięła udział w drugim etapie.
Tam spotkali się ze słowami typu „znienacka”, „tułów”, „Szczebrzeszyn”, „mżawka”, „w ogóle” czy „czmychnąć”
Po długiej walce wyłoniono podium
pierwsze miejsce zajęła Wanda,
drugie Franek,
trzecie Jan,
Serdecznie gratulujemy zwycięzcą oraz wszystkim uczniom którzy wzięli udział w konkursie
Zobacz inne wpisy:
Poprzedni
11 mar 2024
CAPOEIRA – to brazylijska sztuka walki 🇧🇷 stworzona przez niewolników w Brazyli dla których stała się sposobem na manifestowanie odrębności kulturowej 🙌🏼.
Następny
11 mar 2024
W ramach bloku badawczego: „The structure depends on its aims and conditions” klasy trzecie wybrały się na wycieczkę do Muzeum Podziemia Rynku 🏛️, gdzie miały okazję zobaczyć jak wyglądało życie i budynki Krakowa na przestrzeni wieków🏰🕰️.